ارزش دلار در مقایسه با سایر ارزها کاهش یافت

به گزارش آریا بلاگ، ارزش دلار با توجه به داده های مبتنی بر وجود مسائل کارگری در مقایسه با سایر ارزها کاهش یافت، اما پوند قدرتمند ماند.

ارزش دلار در مقایسه با سایر ارزها کاهش یافت

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، روز جمعه ارزش دلار در معاملات اولیه اروپا کاهش یافت. اطلاعات ناامید کننده از بازار کار، خوش بینی به بهبود سریع اقتصاد ایالات متحده را کاهش داد. درعین حال پوند علی رغم وضع خرده فروشی در ژانویه، قدرتمند باقی ماند.

در بامداد امروز، شاخص دلار در برابر 6 ارز دیگر پس از کاهش 0.4 درصدی یک شبه، با 0.1 درصد کاهش به 90.483 رسید. یورو در برابر دلار آمریکا با 0.2 درصد افزایش به 1.2107 رسید،

دلار امریکا در برابر ین ژاپن با 0.1 درصد کاهش به 105.62 واحد رسید، دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا با 0.4 درصد افزایش به 0.7793 رسید.

دلار طی چند روز گذشته با افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده و مطابق اطلاعات به دست آمده از سود خرده فروشی و افزایش غیرمنتظره آماربیکاری به دلیل کسادی ناشی از همه گیری کرونا، رشد داشته است.

در مجموع 861،000 مورد بیکاری در طول هفته گذشته ثبت شد که بالاترین رقم طی چهار هفته گذشته بود. پیش از این فدرال رزرو، در جلسه سیاست گذاری ژانویه خود هشدار داده بود که بازگشت بازار کار به فرایند معمول به زمان نیاز دارد و بنابراین سیاست پولی فدرال رزرو برای مدت قابل توجهی پابرجا خواهد ماند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، با دفاع از برنامه رئیس جمهور بایدن به صراحت گفت که علی رغم افزایش اخیردر میزان فروش خرده فروشی ها،هنوز هم به 1.9 تریلیون دلار هزینه برای سرعت بخشیدن به رهایی از همه گیری نیاز است.

یلن روز پنج شنبه گفت: داشتن یک بسته بزرگ برای کاهش مسائل موجود بسیار مهم است. هزینه های ناشی از انجام کاری کوچک بسیار بیشتر از هزینه انجام یک کار بزرگ است. پوند انگلیس در برابر دلار امریکا با 0.1 درصد رشد در 1.3979 معامله شد، و با وجود اطلاعات مالی بسیار ضعیف، پوند قدرت اخیر خود را حفظ کرد. میزان فروش خرده فروشی ها در انگلیس در ماه ژانویه 8.2 درصد کاهش یافت، که بسیار بیشتر از حد انتظار بود زیرا تنها مغازه های فروش مایحتاج غیر ضروری دوباره به تعطیلات ناشی از مقابله با کرونا رفتند.

پوند یک شبه نزدیک به بالاترین رقم سه ساله معامله شد، و به این انتظار که برنامه واکسیناسیون انگلیس منجر می شود این کشور با سرعت بیشتری نسبت به همسایگان خود ازتعطیلات خارج شود، کمک کرد. قرار است نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون، روز دوشنبه نقشه راه کشور را برای خروج از تعطیلات تعیین کند.

علاوه بر این، وام های دولت انگلستان در 10 ماه اول سال به 270.6 میلیارد پوند (378 میلیارد دلار) صعود کرد، زیرا همه گیری به امور مالی دولتی آسیب جدی وارد کرده است. انگلیس در زمان تعطیلی های ناشی از گسترش ویروس کرونا با بیشترین کسری روبرو است، در حالی که اکنون بدهی عمومی این کشور بیش از 100٪ تولید ناخالص داخلی است.

->

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6422

به "ارزش دلار در مقایسه با سایر ارزها کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش دلار در مقایسه با سایر ارزها کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید