احتمال کمبود لوازم خانگی در سال 99

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: بازار در رکود به سر می برد علی رغم اینکه فراوری کارخانه ها کم شده، اما به دلیل اینکه خریدار زیادی وجود ندارد این کمبود در بازار تعیین نیست.

احتمال کمبود لوازم خانگی در سال 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، مرتضی میری گفت: اگر شرایط فراوری به همین روال باشد، سال آینده در صورت استقبال مردم از خرید احتمالا با کمبود لوازم خانگی روبرو خواهیم شد.

وی گفت: به دلیل اینکه بازار در رکود به سر می برد در حال مکاتبه با وزیر اقتصاد هستیم تا برای واحداهای صنفی که باید برای مالیات 98 تا خرداد 99 اظهارنامه پر نمایند تسهیلاتی قائل شوند.

میری با بیان اینکه بازار لوازم خانگی نیز از ویروس کرونا مصون نبوده است، اعلام کرد: شیوع بیماری کرونا موجب کاهش 50 درصدی فروش در بازار لوازم خانگی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره قیمت ها اعلام کرد: مقرر شده تا فراورینمایندگان در سال آینده با برگزاری جلسات با مسئولان وزارت صمت در این باره تصمیم گیری نمایند.

وی درباره طرح شناسه دار کردن کالاها برای مقابله با قاچاق گفت: حدود 70 درصد اعضای اتحادیه برای شناسه دار کردن کالاهای خود مراجعه کردند و مابقی هم احتمالا کالایی برای شناسه دار کردن نداشتند.

میری با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا هنوز برخورد و مراجعه بازرسین شروع نشده است، توضیح داد: در تهران حدود 30 هزار شناسه کالا توسط اتحادیه صادر شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2521

به "احتمال کمبود لوازم خانگی در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کمبود لوازم خانگی در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید