آمادگی کامل را برای حضوری شدن آموزش ها داریم

به گزارش آریا بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: برای مهر ماه آمادگی کامل را در خصوص حضوری شدن آموزش ها داریم.

آمادگی کامل را برای حضوری شدن آموزش ها داریم

حسین حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار، درباره آمادگی دانشگاه برای حضوری شدن آموزش ها از مهر 1400 اظهار کرد: حضوری کردن آموزش ها از مهر و بازگشت دانشجویان به دانشگاه همانند روال گذشته کار سختی نیست.

او اضافه نمود: تمهیدات حضور دانشجویان در دانشگاه ها باید فراهم شود، منتهی ممکن است برخی دانشگاه ها ملاحضاتی از نظر خوابگاه، تغذیه، ایاب و ذهاب و ... داشته باشند، اما خیلی از دانشگاه های ما این شرایط را دارند.

حسینی شرح داد: در دانشگاه تهران آمادگی کامل را برای بازگشایی حضوری کلاس ها از مهر داریم و مشتاق حضور دانشجویان در دانشگاه هستیم.

او درباره ادامه یافتن آموزش های مجازی در کنار حضوری از مهر گفت: شیوه آموزش در دانشگاه ها به سبک کاملا گذشته خود برنخواهد گشت؛ چرا که آن ها از آموزش های مجازی تجربیات گسترده ای را کسب کرده اند و باید از آن ها نهایت استفاده را حتی در شرایط عادی بکنند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه زیرساخت های مناسبی در جت تداوم آموزش های مجازی اجرا شده، تاکید کرد: زیرساخت های مجازی دانشگاه ها به شدت پیشرفته اند، ولی در عین حال دچار نقص هایی هم هستند، اما این دستاورد در هر حالتی باید حفظ شود؛ چرا که دارای مزایای زیادی است.

حسینی گفت: کاهش رفت و آمد های غیر ضروری از مزایای آموزش های مجازی است و در زمان آلودگی هوا یا مسائل دیگر که حضور دانشجویان در دانشگاه ممنوع بود، می توان از آموزش های الکترونیکی بهره برد تا به اینصورت هم در زمان صرفه جویی شود و هم بتوانیم با استفاده از این روش از عقب ماندن کلاس های دانشجویان جلوگیری کنیم.

او در انتها یادآوری کرد: در آینده تمامی کلاس های دانشگاه ها به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی ادامه می یابند، اما دروس عملی به علت مهم بودن در حوزه هایی مانند: برق و علوم و کشاورزی و فنی و هنر به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7814

به "آمادگی کامل را برای حضوری شدن آموزش ها داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل را برای حضوری شدن آموزش ها داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید