آخرین شرایط مذاکره با استراماچونی از زبان خلیل زاده

به گزارش آریا بلاگ، سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط مدیریتی و مذاکره با استراماچونی شرح داد.

آخرین شرایط مذاکره با استراماچونی از زبان خلیل زاده

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیات مدیره و در اولین جلسه مورد آنالیز قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

خلیل زاده در ادامه صحبت های خود توضیح داد: به همراه آقای رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از آقای علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های آقای استراماچونی حاضر شویم. کوشش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل طرفداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل جابجایی هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از جابجایی لیست نهایی خود را معرفی می نماید.

او ادامه داد: همچنین مسئولین اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مسئله ای از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت های خود گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده و این دو بازیکن پیش از آغاز تمرینات وارد تهران خواهند شد.

وی در خاتمه صحبت های خود خطاب به طرفداران گفت: خواسته طرفداران را می دانیم و برای محقق کردن آن کوشش می کنیم. از همه طرفداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این جهت ما را همراهی نمایند تا بتوانیم هر چه بهتر در این جهت گام برداریم و نتیجه مطلوب طرفداران را کسب کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2003

به "آخرین شرایط مذاکره با استراماچونی از زبان خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مذاکره با استراماچونی از زبان خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید